torsdag 2 april 2009

Torsdag idag ......

Hej på er alla, här lyser solen och jag är hemma med min dotter idag, hon hade jätteont i magen imorse, men det är mycket bättre nu som tur är.

Jag är ledig Fredag, Lördag och Söndag så det blir lång helt i helgen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på för något barnen och jag, får se vad som händer.
Snart är det Påsklov och jag jobbar hela Påskhelgen , iof så gör det inte så mycket för gumman ska till sin pappa på Fredag.
Sonen kom hit igår kväll, jättekul, nu börjar vi träffas mer och mer, härligt, är så trevligt att ha honom här:)
Han sov över tills idag, ingen skola för honom , dom skulle sälja lotter på stan och sen hade dom ett projekt på gång.
Han kommer hit nästa vecka igen:)

Nu börja snön att smälta, och solen tittar fram mer och mer nu, nackdelen är nog detta slask, det gillas inte, men inte så mycket att göra åt.

Ikväll ska jag träna kondition, och imorgon styrke, det är kul att ha kommit igång med träningen igen:)

Önskar er en fin och solig dag........

Inga kommentarer: